De ideale periode om een “audit” van uw display- en standmateriaal uit te voeren
Heeft u perfect zicht op al uw display- en standmateriaal? Weet u hoeveel rolbanners en pop-up stands er van uw organisatie in omloop zijn? Zijn alle stands in perfecte conditie? Zijn alle graphics up to date?

Rolbanners in perfecte staat?
Zijn uw rolbanners in perfecte conditie? Of ontbreken er onderdelen? Zijn de graphics up to date? Wij willen het voor u bekijken en voeren waar mogelijk de herstellingen uit!

Nieuwe graphics voor Pop-Up en buizenframes
Voor het overgrote deel van de in omloop zijnde display systemen bieden wij nieuwe graphics aan, zelfs al zijn deze niet bij ons aangekocht.

Uw displays en stands voorzien van een beeldlabel
Weet u niet meer hoeveel banners u van elk onderwerp heeft en welke banner in welke tas zit? Wij zoeken het uit voor u en voorzien een een handig beeldlabel aan de buitenzijde.

Een handig overzicht
We kijken al uw systemen na en maken een handig overzicht in een rekenblad zodat u een perfect overzicht hebt.

Recyclage van rolbanners
Kunnen uw rolbanners niet voorzien worden van nieuwe beelden of zijn ze voorgoed defect? Wij scheiden de onderdelen zodat ze makkelijk gerecycleerd kunnen worden.

Beheer van standmateriaal
Heeft u onvoldoende ruimte? Uw standmateriaal kan bij ons worden opgeslagen en door ons beheerd worden.
Wij zorgen voor de “audit” van uw display- en standmateriaal
Uw voordelen:
- Al uw materiaal in perfecte staat
- U weet perfect welk materiaal u bezit
- U weet waar welke boodschap wordt gebruikt
- Alle graphics zijn up to date
- Wat niet meer gebruikt wordt, is klaar voor recyclage
Geen verrassingen tijdens (toekomstige) events
